ندای 2ستی

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


nedaydosty

reza

nedaydosty

http://nedaydosty.lxb.ir

ندای 2ستی

سریال های نوروز و سیزده روز خنده

ندای 2ستی

به وبلاگ من خوش آمدید از اینکه به وب من سر زدید خوشحالم اینجا همه دوستان جمعاً به امید لحظات خوش برای شما ازنظرات،پیشنهادات وانتقادهاتون خوشحال میشم دوستان خوب

ندای 2ستی

سریال های نوروز و سیزده روز خنده

«پژمان» عنوان مجموعه ای است که قرار است نوروز 92 از شبکه سوم سیما پخش شود. «پژمان» به کارگردانی سروش صحت داستان جالبی هم دارد. این مجموعه درباره پژمان جمشیدی است؛ بازیکنی که برای چهارمین فصل متوالی نتوانسته برای خود تیم پیدا کند. جمشیدی هم در این مجموعه در نقش خودش بازی می کند.

پیش از این هم سریال های فوتبالی زیادی ساخته شده بود ولی آنطور که باید و شاید نتوانستند در جذب مخاطب موفق باشند به همین خاطر باید دید که صحت این بار از چه زاویه ای قرار است به این عرصه نگاه کند. از دیگر بازیگران این سریال می توان به بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه و سام درخشانی اشاره کرد.


محسن چگینی که این سال ها تهیه کننده ثابت سریال های طنزشده است، تهیه کنندگی این سریال را هم برعهده دارد. او که زیاد اهل مصاحبه نیست در گفت و گو با رسانه صدا و سیما یعنی روزنامه «جام جم» درباره این مجموعه گفته است: «سریال «پژمان» سیزدهم بهمن کلید خورده و در حال حاضر گروه در خیابان اختیاریه مشغول ضبط سکانس های خارجی این سریال هستند. بیشتر «پژمان» خارجی استو همین مسئله کار گروه را با دشواری همراه می کند چرا که ضبط صحنه های خارجی وقت گیر است.»

این تهیه کننده درباره داستان توضیح می دهد: «پیمان و مهراب قاسم خانی مشغول نگارش فیلمنامه این سریال هستند. داستان این سریال درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در خیابان می شناسد. در واقع او نمی تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می کند و نمی خواهد قبول کند که این دوران به پایان رسیده است تتا اینکه پس از سال ها تصمیم می گیرد برای ادامه زندگی نزد خانواده اش برگردد. حالا پژمان در 35 سالگی خودش را آماده شروع یک زندگیج جدید می کند.»



شاید بد نباشد بدانید که سام درخشانی در مجموعه «پژمان» نقش مدیر برنامه های پژمان جمشدی را برعهده دارد. همچنین به گفته چگینی بازیگران دیگری هم قرار است به این مجموعه اضافه شوند و نقش های کوتاهی را برعهده داشته باشند. این را هم باید در پایان اضافه کرد که بهاره رهنما و شقایق دهقان، همسران برادران قاسم خانی پیش از این در سریال «مرد هزار چهره» با هم بازی کرده بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 26 اسفند 1391برچسب:فیلمهای تلویزیونی,;ساعت22:59;توسط reza; | |